Fetüse Dönüş

İçime bir alev topu düşmüşçesine kavruluyorum. Öyleyse neden titriyorum? Durduramıyorum bunu; ellerim, bacaklarım, dudaklarım... Soğuktan titriyoruz. Neyin soğuğu bu? Neyin yokluğu? Neden açamıyorum gözlerimi? Şişmiş...

Neyin acısını yaşıyor bedenim? 

Ruhum hangi imkansızlıkla boğuşuyor da yenik düşüyor? 

Düşmüşüm, kalkamıyorum. 

Isınmaya çalışıyorum. İçimdeki bu alev...

Neden tenimi ısıtamıyor ruhum? 

Kime yanıyor cayır cayır? 

Cenin olmuşum kaldığım yerde.

Yokluk mu bu? Öyle gibi.

Boşluk gibi, daha çok hiçlik gibi.

Nihil ex nihilo fit.

Hiçten hiçbir şey çıkmaz.

Çıkmazda sıkışmışım, bedenim sancılı.

İkarus'a dönmüş ruhum, erimişim.

Uçabilirim sanmıştım, yanılmışım.

Güneşe dokunacakken çakılmışım yere,

Cenin olduğum yerde kalabilseydim keşke...



Yorumlar

  1. Nihil ex nihilo fit

    Döneceğim yerde yine
    Dolduracaksam bir yeri
    Ne anlamı var gitmenin ?

    YanıtlaSil
  2. Dönmek yerine gitmeli belki de..

    YanıtlaSil
  3. Evet, bu kıyiýa birkaç balıkçı teknesi indirip gitmeli.
    Belki gidince bu sefer güneşe dokunabilirsin
    Sıcağın sıcağı'na denk düşer

    YanıtlaSil
  4. Yanmak pahasına da olsa dokunmak gerek güneşe, dokunabiliyorsan eğer.

    YanıtlaSil


  5. Kendime Feniks kuşunun bilmecesini sormayı bıraktım, sadece dokun ve yan diyorum, tabii bir gün ellerim uzanırsa.

    YanıtlaSil
  6. Uzatırsan neden uzanmasın?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kokuşmuş Mürekkep

Gibi

Kaderin İpliği